ШАҒЫН ЖИНАҚТЫ МЕКТЕПТІҢ ПАСПОРТЫ
2023-2024 ОҚУ ЖЫЛЫ
ПАСПОРТ МАЛОКОМПЛЕКТНОЙ ШКОЛЫ
2023-2024 УЧЕБНЫЙ ГОД
|
Аудан Район |
Атбасарский |
|
|
ШЖМ ТОЛЫҚ АТАУЫ ПОЛНОЕ НАИМЕНОВАНИЕ МКШ |
«Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Самарка ауылының негізгі орта мектебі» КММ КГУ«Основная средняя школа села Самарка отдела образования по Атбасарскомурайону управления образования Акмолинской области»
|
|
|
Ресурстық орталыққа бекітілген Прикреплен к Ресурсному центру |
ОСШ №3 г. Атбасара |
|
|
Мектептің мекенжайы, телефоны және электрондық мекенжайы, сайт сілтемелері, әлеуметтік желілер Адрес, телефон и электронный адрес школы, адрес сайта, социальных сетей |
020419Акмолинская область, Атбасарский район, Сергеевский с/о , с. Самарка., ул. Мектеп 14. Тел., факс.: 8(71643) 73-3-32, e-mail: samarka.shkola@mail.ru
|
|
|
ШЖМ МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ ЦЕЛЬ И ЗАДАЧИ МКШ |
Студентке бағытталған әдіс негізінде білім сапасын арттыру үшін жағдайлар мен тетіктерді жасау Қазіргі қоғам жағдайына бейімделе алатын коммуникативті, толерантты, жауапты студент тұлғасын дамытуға бағытталған білім беру ортасын құру Создавать условия и механизмы для повышения качества образования на основе личностно-ориентированного подхода Создание образовательной среды, направленной на развитие коммуникативной, толерантной, ответственной личности обучающегося, способной адаптироваться к условиям современного общества
|
|
|
ӘДІСТЕМЕЛІК МӘСЕЛЕ МЕТОДИЧЕСКАЯ ПРОБЛЕМА |
«Оқушыларды тәрбиелеу мен оқытуда студентке бағдарланған көзқарас негізінде білім сапасын арттыру»
|
|
|
Күтілетін нәтиже Ожидаемый результат |
Оқушылардың құзыреттілігін арттыру, соның нәтижесінде білім сапасын арттыру. Педагогикалық ұжым жұмысының және жалпы мектеп қызметінің сапа көрсеткіштерінің оң өзгерістері. Мұғалім мәртебесін өзгертуге жағдай жасау, оны «сабақ мұғалімі» қызметінен педагог-жетекші, мұғалім-әдіскер, мұғалім-зерттеуші және экспериментатор қызметіне ауыстыру. Повышение компетенции учащихся, и как, следствие, повышение качества образования. Положительное изменение качественных показателей труда педагогических работников и деятельности школы в целом. Создание условий для изменения статуса учителя, перевод его с позиции «урокодателя» на позицию педагога – менеджера, педагога – методиста, педагога – исследователя и экспериментатора.
|
|
|
Мектептің ашылу жылы Год открытия школы |
1964 г. |
|
|
Мектеп неше қабаттан тұрады Этажность школы |
1 |
|
|
Жобалыққуат: (нақты) Проектная мощность: (реальная) |
160 |
|
|
Мектептің оқыту тілі Язык обучения школы |
русский |
|
|
Мектеп директорының аты-жөні (толық), санаты, директордың мобильді деректері ФИО директора школы (полностью), категория, мобильные данные директора |
Карпиков Адель Нургалиевич .тел.8(71643) 73-3-32 дом . 8(71643) 73-3-73, сот. 8-771-265-74-14
|
|
|
ОЖ жөніндегідиректор орынбасарының ТАӘ (толық), санаты, байланыс деректері ФИО заместителя директорапо УР (полностью), категория, контактные данные |
Гейдт Ксения Валериевна. 8(716-43)73-3-85. дом. 73-3-45 сот.+7-705-425-12-14. 3-я категория |
|
|
ТЖ жөніндегі директор орынбасарының Т.А.Ә, (толық), санаты, байланыс деректері ФИО заместителя директора ВР, (полностью), категория, контактные данные |
Зиганшина Карина Фаисовна. 8(716-43) 73-3-85 дом. 8(716-43) 73-3-82, сот.+ 7-705 -427-59-71. 3-я категория |
|
|
Педагогтартуралыдеректер Барлықпедагогтар: Жоғарыбілімді - Орта арнаулы-
Данные о педагогах Всего педагогов:
|
-12 -11 -1 |
|
|
Жасыбойынша: 25 жасқадейін 30-40 жас 41-60 жас зейнеткерлер
По возрасту: До 25 лет 30-40 лет 41-60 лет пенсионеры |
-2 -2 -6 -1 |
|
|
Педагогтердіңұлттыққұрамы
Национальный состав педагогов |
Казахи,русские,немка,татарка
|
|
|
Мұғалімдер саны көрсету: - біліктілік санаты бойынша (жоғары, бірінші, екінші, педагог-шебер, педагог-зерттеуші, педагог-сарапшы, педагог-модератор; санатсыз, педагог, тағылымдамаданөтуші); - магистрлер; - кандидаттар - "Үздік педагог" атағы / жыл, деңгей/
Количество педагогов указать: -по квалификационному категорию (высшая, первая, вторая, педагог-мастер, педагог– исследователь, педагог – эксперт, педагог – модератор; без категории, педагог, стажер); -магистры; -кандидаты - звание «Үздік педагог» /год, уровень/ |
педагог-сарапшы-4 педагог-модератор-1 санатсыз-6
|
|
|
Аттестаттауға өтініш берген педагогтердің саны оқу жылы бөлінісінде көрсетілсін
Количество педагогов подавших заявлений на аттестацию, указать в разрезе учебного года |
2021-2022 Ұсынылғандар саны (санаттар мен пәндербойыншакөрсету); Өтпегендердің саны (санаттар мен пәндербойыншакөрсету); Аттестаттауданөтпегендердіңбарлығы (санаттары мен пәндерібойыншакөрсету)
2021-2022
|
|
2022-2023 Ұсынылғандар саны (санаттар мен пәндербойыншакөрсету); Өтпегендердің саны (санаттар мен пәндербойыншакөрсету); Аттестаттауданөтпегендердіңбарлығы (санаттары мен пәндерібойыншакөрсету)
2022-2023
|
|||
2023-2024 Ұсынылғандар саны (санаттар мен пәндербойыншакөрсету); Мұғалімніңбілімінбағалауданөтпегендер саны (санаттар мен пәндербойыншакөрсету); Аттестаттауданөтпегендердіңбарлығы (санаттары мен пәндерібойыншакөрсету)
2023-2024
|
|||
|
Біліктілікті арттырудан өткен педагогтар саны Количество педагогов прошедшие повышения квалификации |
2021-2022 -2 |
|
2022-2023-3 |
|||
2023-2024-2 |
|||
Курстардың атауын, сағат санын, ұйымдастырушыларды көрсету Указать наименование курсов, количество часов, организаторов |
«Развитие профессиональных компетенций учителей физической культуры»,2022г, «Инклюзив-образование для всех. Особенности организации обучения детей с особыми образовательными потребностями в общеобразовательных учереждениях.»,2022г |
||
|
Мұғалімдер санын пәндер бойынша көрсету:
Количество учителей перечислить по предметам: |
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері - Орыс тілі пәні мұғалімдері – Ағылшын тілі пәнімұғалімдері - Математика пәні мұғалімдері - Информатика пәні мұғалімдері - және т. б.
Учителя казахского языка и литературы -1 Учителя русского языка –1 Учителя английского языка -1 Учителя математики -1 Учителя информатики – 1 Учителя истоии-1 Учителя биологии и химии-1 Учителя географии-1 Учителя начальных классов-2 Воспитатель м-ц-1
|
|
|
Кадр тапшылығы (қандай пәндер мен оқу жылдары бойынша көрсету)
Дефицит кадров (перечислить по каким предметам и по учебным годам) |
2021-2022-0 |
|
2022-2023-0 |
|||
2023-2024-0 |
|||
|
ОПТ саны (озық педагогикалық тәжірибе) (облыста ұсынылған және ұсынылмаған)
Количество ППО (передовой педагогический опыт) (рекомендованных и не рекомендованных в области) |
2021-2022-0 |
|
2022-2023-0 |
|||
2023-2024-0 |
|||
|
Педагогтердің авторлық жұмыстарының саны (облыста ұсынылған және ұсынылмаған)
Количество авторских работ педагогов (рекомендованных и не рекомендованных в области) |
2021-2022-1 |
|
2022-2023-1 |
|||
2023-2024-0 |
|||
|
Білім алушылар контингенті: Барлығы
Контингент обучающихся: Всего |
33 |
|
мемлекеттік тілде оқыту на государственном языке обучения |
|
||
орыс тілінде оқыту на русском языке обучения |
33 |
||
|
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар саны
Количество учащихся с ООП (с особыми образовательными потребностями) |
0 |
|
|
Оқушылар саны үйде оқыту
Количество учащихся обучение на дому |
0 |
|
|
Количество класс- комплектов
Количество класс- комплектов |
3 |
|
|
Мемлекеттік тілдегі сынып-жиынтықтар
Класс-комплектов на государственном языке обучения |
|
|
|
Орыс тіліндегі сынып-жиынтықтар
Класс-комплектов на русском языке обучения |
3 |
|
|
"Алтын белгі"иегерлері
Обладатели знака «Алтын белгі» |
2021-2022-0 |
|
2022-2023-0 |
|||
2023-2024-0 |
|||
|
Білім сапасы
Качество знаний |
2021-2022-61% |
|
2022-2023-63% |
|||
2023-2024 |
|||
|
Асхана, буфет
Столовая, буфет |
есть |
|
|
Ыстық тамақтың болуы
Наличие горячего питания |
есть |
|
|
Оқушыларды тегін тамақпен қамту
Охват учащихся бесплатным питанием |
100% |
|
|
Жабдықтау (зертхана, жеке кабинеттер), кітап қоры бар кітапхана, спортзал, акт залы). Кабинеттердің атауы және олардың саны
Оснащение (лаборатория,по отдельности, кабинеты), библиотека с книжным фондом, спортзал, актовый зал). Перечислить наименование кабинетов и их количество |
Библиотека, Спортзал, актовый зал. информатика |
|
|
Мектеп бойынша компьютерлер саны
Количество компьютеров по школе |
2021-2022- 20 |
|
2022-2023- 20 |
|||
2023-2024- 20 |
|||
|
Интернетке қосылған компьютерлер саны
Количество компьютеров подключенных к сети Интернет |
20 |
|
|
Интернет жылдамдығы
Скорость интернета составляет |
8 Мбит/с |
|
|
Кітап қоры бар кітапхана:
Библиотека с книжным фондом: |
2021-2022-406 |
|
2022-2023-406 |
|||
2023-2024-406 |
|||
|
Электрондық (цифрлық) оқулықтардың саны (көрсету) пәндер
Количество электронных (цифровых) учебников (указать) предметы |
2021-2022-0 |
|
2022-2023-0 |
|||
2023-2024-5 |
|||
|
Интерактивті тақталар мен сенсорлық тақталардың саны (жеткізу жылын көрсетіңіз)
Количество интерактивных досок и тач панелей (указать год поставки) |
2021-2022-0 |
|
2022-2023-0 |
|||
2023-2024-0 |
|||
|
МТБ нығайту (сатып алынған жабдықтардың санын көрсете отырып, олардың атауын жылдар бойынша аудару) - демеушілер
Укрепление МТБ (перечислить наименование приобретенных оборудованийпо годам с указанием их количество) - спонсоры |
2021-2022-0 |
|
2022-2023-0 |
|||
2023-2024-1 котел КВУ-0,3 |
|||
|
Күрделі жөндеу (мерзімдері, сомасы)
Капитальные ремонты (сроки, сумма) |
2021-2022-0 |
|
2022-2023-0 |
|||
2023-2024-0 |
|||
|
Мектептің соңғы 3 жылдағыжетістіктері: Педагогтердің (деңгейлері көрсетілген кәсіби конкурстардың атауы); Оқушылардың (деңгейлері көрсетілген олимпиадалардың, жобалардың, конкурстардың атауы)
Достижения школы запоследние 3 года:
|
2021-2022-0 |
|
2022-2023—1 учитель проект»Зерде» 1 ученик проект»Зерде» |
|||
2023-2024-0 |
|||
|
Грантқа түскен оқушылар саны /қазақстандық және шетелдік жоғары оқу орындары/ Количество учащихся поступившие на грант /казахстанские и зарубежные ВУЗы/ |
2021-2022-0 |
|
2022-2023-0 |
|
||
2023-2024-1 |
|
||
|
Мәселелер
Проблемы |
Кабинеты новой модификации, капитальный ремонт школы, школьная мебель |
|
Мектептің, кабинеттердің және т. б. фотогалереясы
ФОТО галерея школы, кабинетов и тд